CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 29, 2011

::: K.A.M.I :::

Ehem2..assalamualaikum..enibodihom?hek2..okeh,dis is my 1st entry..actually x tau nk stori mori psl pe sbgai seisi suai kenal ngn reader/follower kt cni (ade kerrr???) =.='


ok la..aku cite ckit la kan psl diri aku & kuage aku..

 ....
..............


.........................

jeng..jeng..jeng..(bajet gempaq jew ko nye background music tu kan?? ) =.='



namaku dlm ic siti aishah binti mat salleh...aku nie anak mat salleh...ni "ropa" aku.....

ade mcm muke mat salih x? lalalaa...ekekekeh...:p


haaa,ni plak ropa en.somi yg tersayam..namenye amidi bin isa....


garang x?
garang x??
huahaha....muke je garang tp ati ada baek juga...sgt loving,supportiv,aktiv,productiv & byk pitis..ok,tipu..


    auuuuwwww!!! cak!!





ok,yg comel ni buah ati pengarang jantung kami...namenye muhammad asyraaf fakhrullah bin amidi...umo dia arini dh 66 ari...kirenye dh 2bln++ laaa....

okai,jom cuci mata jap...


satu....






dua....





tiga.....


okeh,cukup!!



itu jela utk arini...(dh xde idea)...hak2..bubye....

No comments:

Post a Comment